Solo Brands hisse senedi hedefi 4 dolardan 3 dolara düşürüldü, nötr duruş korunuyor
Piper Sandler Cuma günü, doğrudan tüketiciye yönelik yaşam tarzı markası Solo Brands (NYSE:DTC) için fiyat hedefini 4,00$’dan 3,00$’a düşürerek görünümünü düzeltti ve hisse senedi için Nötr notunu yineledi. Revizyon, şirketin Ocak ayı başında daha önce açıklanan olumsuz sonuçlarla uyumlu olan dördüncü çeyrek kazançlarının ardından geldi.
Şirket, doğrudan tüketiciye (DTC) satışlarda bir önceki yıla göre %21’lik bir düşüşe bağlı olarak %16’lık bir satış düşüşü yaşadı. Bu gerileme, önceki çeyreklere göre önemli bir yavaşlamayı temsil etmesine rağmen, toptan satışlarda yıldan yıla %4’lük bir büyüme ile hafifçe dengelendi.
Kazanç çağrısı, stratejideki önemli değişiklikleri özetleyen yeni yönetim, CEO Chris Metz ve CFO Laura Coffey ile yapılan ilk görüşme oldu. Bu değişiklikler arasında Solo ve Chubbies markalarına odaklanmanın daraltılması, inovasyona daha fazla vurgu yapılması, DTC’de büyümeye geri dönülmesi ve pazarlama çabalarının kapsamlı bir şekilde elden geçirilmesi yer alıyor.
Piper Sandler, pazarlamanın yeniden yapılandırılmasının ilk çeyrekte düşük tek haneli marjlarla önemli bir düzeltilmiş FAVÖK baskısına yol açmasının beklendiğini ve tüm yıl beklentisinin %10-12’ye düşürüldüğünü belirtti.
Firma, pazarlama stratejisindeki değişime katılmasına ve ürün inovasyonu potansiyelini kabul etmesine rağmen, Solo Brands’in önümüzdeki 12 aydaki belirsiz görünümüne ilişkin endişelerini dile getirdi.
Fiyat hedefinin 3,00$’a ayarlanması, tahminlerin düşürülmesi ve tahmin döneminin 2025’e uzatılmasına bağlı olarak katsayı varsayımının 7x’ten 6x’e düşürülmesini yansıtıyor. Firmanın analizi, Solo Brands’in performansının mevcut belirsiz gidişatı nedeniyle dikkatli olunması gerektiğini gösteriyor.
Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.